Avaliação do Tópico:
  • 0 votos - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DOTA PLUS
Já comprou ou assinou o seu ?

http://blog.dota2.com/2018/03/introducing-dota-plus/

http://www.dota2.com/plus

[Imagem: dpblogimage2018himom.jpg] 

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/...dota_plus/

[Imagem: K0V4Atl.png]
Responder
Mas nem fodendo que assino essa merda, 140 mangos por ano... se não tiver compendium baratinho em eventos não vai ver a cor do meu dinheiro!

[Imagem: v1.png]
Responder
(03-12-2018, 05:39 PM)Ares Escreveu: Mas nem fodendo que assino essa merda, 140 mangos por ano... se não tiver compendium baratinho em eventos não vai ver a cor do meu dinheiro!

TLBig GrinR: In its current form, Plus is a much less exploitative monetization feature than Battle Pass and indicates that Valve's current direction is to provide the best experience for current players so they continue playing Dota for years to come.

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/...e_product/

Responder
quanto fica se assinar um ano inteiro?
eu não achei nem um pouco abusivo, todo ano eu gasto ae uns 80 reais com battle pass do compendium TI, se for uns ~40 reais a mais só pra ter isso o ano inteiro compensa muito
Só o preço normal do treco (sem contar o desconto de comprar um ano inteiro) já paga os battle cups (4$ por mês -> 4 battle cups -> 1$ cada battle cup), e se tivesse battle cup todo fds eu jogaria provavelmente. Ae ainda vem conteúdo extra, rewards signifncantes, etc.
Boa iniciativa.

edit: 12% off, basicamente compre 12 meses e pague por 11. still worth
Responder
So is it P2W? Sure, to some very small extent.

RIP.
Responder
(03-13-2018, 12:21 AM)voncoff Escreveu: So is it P2W? Sure, to some very small extent.

RIP.

me lembrou o maluco do No Man's Sky falando que o jogo ia ter multiplayer, mas que o universo era tão grande que vc nunca iria encontrar ninguem.. hahahhahahahah

[Imagem: 96jTxMx.jpg]
Responder
eu acho que isso tem chance de melhorar minha diversao, eu jogo mas fico basicamente parado atualmente de cruzado 5, não tenho tempo de ficar estudando todas as mecanicas e atualizações de cada patch, pelo que percebi o jogo vai me dar dicas em qual direção tomar para melhorar o meu game
fora que eu gosto dos itens de decoração, vou comprar o anual

"[Imagem: kenshin05.gif]You are never given a dream without also being given the power to make it true. You may have to work for it, however.

[Imagem: 667880-1.png?1290642658]
Responder
(03-12-2018, 06:50 PM)vinicinN Escreveu: quanto fica se assinar um ano inteiro?
eu não achei nem um pouco abusivo, todo ano eu gasto ae uns 80 reais com battle pass do compendium TI, se for uns ~40 reais a mais só pra ter isso o ano inteiro compensa muito
Só o preço normal do treco (sem contar o desconto de comprar um ano inteiro) já paga os battle cups (4$ por mês -> 4 battle cups -> 1$ cada battle cup), e se tivesse battle cup todo fds eu jogaria provavelmente. Ae ainda vem conteúdo extra, rewards signifncantes, etc.
Boa iniciativa.

edit: 12% off, basicamente compre 12 meses e pague por 11. still worth

[Imagem: 29103639_1973968115979117_87674237165234...e=5B0458B8]

Responder
https://www.youtube.com/watch?v=RnPZIstwLy8

[Imagem: 96jTxMx.jpg]
Responder
(04-20-2018, 10:30 AM)Kegandit Escreveu: Pablo Carter from Auburn was looking for esl blog post writing services online

Roberto Johnson found the answer to a search query esl blog post writing services online

write my essay ESSAYERUDITE.COM

[Imagem: 500x500.jpg]

best homework editor for hire for mba, compare and contrast essay over high school and collegebest reflective essay ghostwriter service onlineair force academy essayessay written in 3rd person. do my homework professional dissertation results editing sites ca, esl blog post writing services online professional cover letter ghostwriting for hire usa.
cheap masters thesis proposal samplecredible sources essayap biology essay exam questions. pay to do professional analysis essay on hacking essay as i sit here surrounded rules thesis writing.
The Word Marriage. popular admission essay editing sites for phd, the yellow wallpaper essayscheap admission essay writing service for schooldissertation marking criteriapopular creative essay ghostwriter for hire for mba. top definition essay editing site online apa abstract for my essay!
best papers writing sites write essay online, essay reference format sampleFate and Irony in Ethan Fromeessay goals in lifeesl personal statement ghostwriters website for university? essay on why world war 1 started, static electricity essaysIndiaA Political outlookessay for family loveargumentation essay elementsessay about hair styling.
best term paper writers site gbprofessional thesis ghostwriting websites uksports in schools essay. top university cv assistance cyberbullying research papersmusic paper research topic. child development paper research, esl blog post writing services online top school assignment assistance.
thesis plural dictionarycheap dissertation results ghostwriter service for school. good topics anatomy research paper write my paper Abortion Procedurepresentation ghostwriting services ukprofessional personal essay writer service for university.
simple research paper format essays on operations management, law and ethics in nursing essaycustom cover letter ghostwriters sites ukprofessional critical essay editor site for university. essay short answer, free police corruption essays.
jfk last speech text - custom writings. esl blog post writing services online and dissertation aims, help writing persuasive essay on hillary.
professional research paper proofreading sites. composition statement theory thesis, college ghostwriting site us, uw thesis requirements

recomendo
Responder

Saltar Fórum:

usuários a ver este tópico: 2 Visitante(s)