Avaliação do Tópico:
  • 0 votos - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O Inferno Congelou: Diablo 1 Lançado no GOG
(03-07-2019, 12:59 PM)dulago Escreveu: Cara eu sou muito fã da GOG, pqp. Sempre que bate uma nostalgia de algum jogo antigão eu vou lá ver se tem, e quase sempre acho o que eu quero e por um preço bom. Torresmar esse tipo de jogo é foda pq sempre da alguma merda com compatibilidade, então comprar lá tem essa vantagem.

War 1 e War 2 serão lançados em breve, e esse diablo vem com os patches do gog.

BONUS
"GOG's bundle comes packed with two versions of Diablo 1. The first is a "vanilla" version, which runs on the game's 1.09b codebase with only one noticeable tweak: a scaling fix to ensure that the game renders at its original 4:3 screen ratio, no matter your display size (even though it otherwise transforms your screen in a way that resizes background windows in Windows 10). In comparison, trying to run the game via a mix of the original CD-ROM and official patch files can lead to a stretchy screen, should you not install any third-party mods.

The second included version is a DirectX-fueled build of the game, whose extra tweaks were built entirely in-house by GOG. Among these are support for a variety of resolutions and refresh rates, a "borderless window" option, a v-sync toggle, a gamma slider, and a pair of visual filters: anisotropic filtering up to 16x and anti-aliasing up to 8x MSAA."

Quake.com
/arena/
Responder

Mensagem neste Tópico
RE: O Inferno Congelou: Diablo 1 Lançado no GOG - por Falecido KenShiro - 03-07-2019, 01:05 PM

Saltar Fórum:

usuários a ver este tópico: 1 Visitante(s)